Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Idź twardo: Historia Deweya Coxa - 7 2 - Jumanji: Przygoda w dżungli - 6 3 - Jumanji: Następny poziom - 6 4 - Zła kobieta - 6 5 - Efekt Zero - 6 6 - Sekstaśma - 5