Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Niemożliwe - 8; 2 - Sierociniec - 7, 3 - Jurassic World: Upadłe Królestwo - 7 4 - 7 minut po północy - 7 5 - Śnieżne bractwo - 6